Menu

Nawigacja

Treść strony

polski ładflaga orzeł bgk

DOFINANSOWANIE  INWESTYCJI  Z  RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD:
PROGRAM  INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
Promesa nr  Edycja2/2021/6042/PolskiLad z dnia 27.02.2024r.

INFORMACJA O ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.:

„Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar
Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”

 

INFORMACJA O ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.:

„Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”

 

BENEFICJENT : GMINA GORA ŚWIĘTEJ MAŁGORZATY

Planowana data rozpoczęcia realizacji zadania: marzec 2024 rok
Planowana data zakończenia realizacji zadania: 04 września 2025 roku 

OPIS ZADANIA :

1.             Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”

 

2.             Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:

W ramach przedmiotowego zadania Beneficjent projektuje w formule "zaprojektuj i wybuduj" budowę drogi - szlaku pieszo-rowerowego wraz z niezbędną infrastrukturą i oświetleniem. Budowa tej drogi stanowi odpowiedź na zgłaszane przez mieszkańców i turystów zapotrzebowanie dotyczące nieutrudnionego i bezpiecznego przemieszczania się w ramach tzw. "Pierścienia Salomei". Inwestycji, realizowanej indywidualnie, ale w jednym celu przez dwa samorządy: Gminę Góra Świętej Małgorzaty i Miasto Łęczycę. Szlak nazwany "Pierścieniem Salomei", ponieważ kształtem ścieżka ta przypomina pierścień. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty komunikacja rowerowa i pieszorowerowa, staje się coraz bardziej popularna, szybsza i wygodniejsza niż użycie samochodu. Dlatego też powinna się stać integralną częścią infrastruktury drogowej i jednym z jej elementów, obok transportu zbiorowego, umożliwiającym bardziej zrównoważoną mobilność mieszkańców. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty w ramach przedmiotowego projektu planuje się około 2,4 kilometrowej drogi, w konstrukcji zgodnej z przyjętą koncepcją budowy, która zoptymalizuje walory tegoż przedsięwzięcia. Trasa wyposażona zostanie w niezbędną, małą architekturę, m.in. ławeczki, latarnie, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne. Trasa drogi na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty rozpoczynać się będzie od mostu na rzece Bzurze i zmierzać w kierunku Archikolegiaty w Tumie, łącząc się z istniejącą drogą do Skansenu w Kwiatkówku. Następnie droga zmierzać będzie do grodziska w Tumie i kończyć się na rzece Bzurze na wysokości osiedla "Waliszew" w Łęczycy. Dzięki temu zadaniu, sieć dróg - traktów pieszo-rowerowych na terenie naszej gminy stanie się bardziej spójna, obejmie większy zasięg oraz ominięte zostaną przeszkody komunikacyjne. Realizacja projektu przyczyni się do rozwiązywania problemów zdiagnozowanych w obszarze transportu indywidualnego, tj. m.in. narastającej intensywności ruchu samochodowego, hałasu, korków, zanieczyszczenia powietrza związanego z dużą emisją spalin, niebezpieczeństwa ruchu drogowego, zagrożenia wypadkiem, z powodu niewystarczającego poziomu rozwoju infrastruktury dedykowanej rowerzystom i pieszym. Droga, która powstanie będzie użytkowana w różnych celach: turystycznych, sportowych, rekreacyjnych, przyrodniczych, naukowych, jak również służyć będzie jako dojazd do pól i łąk.

3.             Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:

1)            Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:

a)            projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

b)            projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

c)             kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej  (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

d)            specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).

2)            uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia (PFU przewiduje tryb realizacji inwestycji na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych);

3)            w zależności od zapisów PFU - uzyskanie decyzji ZRID lub ewentualnie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),

4)            wykonanie prac budowlanych na wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w tym:

- budowę drogi o długości około 2.252 m, w dwóch odcinkach :

a)  odcinek I – od Kolegiaty w Tumie do rzeki Bzura o długości ok. 1.022 m,

b) odcinek II – od skrzyżowania w km 0+163,53 do rzeki Bzura o długości ok. 1.230 m,

- wykonanie jezdni o szerokości 3,50 m o nawierzchni bitumicznej i klasie technicznej drogi D z prędkością projektową 30 km/h oraz mijanki i poszerzenia w obrębie łuków i skrzyżowań zapewniające lepszą widoczność;

- obustronne pobocza o nawierzchni z kruszywa naturalnego oraz szerokości 0,75 m;

- budowę zjazdów o nawierzchni kruszywowej do każdej działki;

- zabezpieczenie m.in. infrastruktury elektroenergetycznej, wodociągowej, teletechnicznej i gazowej, przebiegających w obrębie działek;

- wzdłuż drogi zamontowanie autonomicznego oświetlenia na słupach ze sterowaniem za pomocą zegara  astronomicznego;

- w zakresie małej architektury: ławki, tablice, kosze na śmieci, stoły wypoczynkowe z siedziskami, stacje obsługi rowerów, gry terenowe.

 WARTOŚC ZADANIA :

 CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA WYNOSI  4.499.999,99 ZŁ.

DOFINANSOWANIE  Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH WYNOSI  KWOTĘ   4.274.999,99  ZŁ.

GMINA GÓRA ŚW. MAŁGORZATY ZOBOWIĄZANA JEST DO WNIESIENIA WKŁADU WŁASNEGO W KWOCIE   225 000,00  ZŁ.

 W dniu 04 marca 2024 roku podpisano Umowę Nr GL. 271.1.2024 na realizację zadania inwestycyjnego pn. :  „Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty” z Wykonawcą robót budowlanych firmą : Krzysztof  Łuczak – LuKpol Krzysztof Łuczak, ul. Dąbska 26, 99-210 Uniejów, NIP 8281407038.

 Podpisał:

Wójt Gminy Góra św. Małgorzaty

Włodzimierz Frankowski

 Góra św. Małgorzaty, dnia 04.03.2024r.


 

polski ładflaga orzeł bgk

INFORMACJA O ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.:

„Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar
Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”

 

BENEFICJENT : GMINA GORA ŚWIĘTEJ MAŁGORZATY

Planowana data rozpoczęcia realizacji zadania: listopad 2023r.

Planowana data zakończenia realizacji zadania: 31.10.2025r.

 

OPIS ZADANIA :

1.             Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”

 

2.             Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:

W ramach przedmiotowego zadania Beneficjent projektuje w formule "zaprojektuj i wybuduj" budowę drogi - szlaku pieszo-rowerowego wraz z niezbędną infrastrukturą i oświetleniem. Budowa tej drogi stanowi odpowiedź na zgłaszane przez mieszkańców i turystów zapotrzebowanie dotyczące nieutrudnionego i bezpiecznego przemieszczania się w ramach tzw. "Pierścienia Salomei". Inwestycji, realizowanej indywidualnie, ale w jednym celu przez dwa samorządy: Gminę Góra Świętej Małgorzaty i Miasto Łęczycę. Szlak nazwany "Pierścieniem Salomei", ponieważ kształtem ścieżka ta przypomina pierścień. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty komunikacja rowerowa i pieszorowerowa, staje się coraz bardziej popularna, szybsza i wygodniejsza niż użycie samochodu. Dlatego też powinna się stać integralną częścią infrastruktury drogowej i jednym z jej elementów, obok transportu zbiorowego, umożliwiającym bardziej zrównoważoną mobilność mieszkańców. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty w ramach przedmiotowego projektu planuje się około 2,4 kilometrowej drogi, w konstrukcji zgodnej z przyjętą koncepcją budowy, która zoptymalizuje walory tegoż przedsięwzięcia. Trasa wyposażona zostanie w niezbędną, małą architekturę, m.in. ławeczki, latarnie, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne. Trasa drogi na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty rozpoczynać się będzie od mostu na rzece Bzurze i zmierzać w kierunku Archikolegiaty w Tumie, łącząc się z istniejącą drogą do Skansenu w Kwiatkówku. Następnie droga zmierzać będzie do grodziska w Tumie i kończyć się na rzece Bzurze na wysokości osiedla "Waliszew" w Łęczycy. Dzięki temu zadaniu, sieć dróg - traktów pieszo-rowerowych na terenie naszej gminy stanie się bardziej spójna, obejmie większy zasięg oraz ominięte zostaną przeszkody komunikacyjne. Realizacja projektu przyczyni się do rozwiązywania problemów zdiagnozowanych w obszarze transportu indywidualnego, tj. m.in. narastającej intensywności ruchu samochodowego, hałasu, korków, zanieczyszczenia powietrza związanego z dużą emisją spalin, niebezpieczeństwa ruchu drogowego, zagrożenia wypadkiem, z powodu niewystarczającego poziomu rozwoju infrastruktury dedykowanej rowerzystom i pieszym. Droga, która powstanie będzie użytkowana w różnych celach: turystycznych, sportowych, rekreacyjnych, przyrodniczych, naukowych, jak również służyć będzie jako dojazd do pól i łąk.

3.             Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:

1)            Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:

a)            projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

b)            projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

c)             kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej  (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

d)            specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).

2)            uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia (PFU przewiduje tryb realizacji inwestycji na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych);

3)            w zależności od zapisów PFU - uzyskanie decyzji ZRID lub ewentualnie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),

4)            wykonanie prac budowlanych na wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w tym:

- budowę drogi o długości około 2.252 m, w dwóch odcinkach :

a)  odcinek I – od Kolegiaty w Tumie do rzeki Bzura o długości ok. 1.022 m,

b) odcinek II – od skrzyżowania w km 0+163,53 do rzeki Bzura o długości ok. 1.230 m,

- wykonanie jezdni o szerokości 3,50 m o nawierzchni bitumicznej i klasie technicznej drogi D z prędkością projektową 30 km/h oraz mijanki i poszerzenia w obrębie łuków i skrzyżowań zapewniające lepszą widoczność;

- obustronne pobocza o nawierzchni z kruszywa naturalnego oraz szerokości 0,75 m;

- budowę zjazdów o nawierzchni kruszywowej do każdej działki;

- zabezpieczenie m.in. infrastruktury elektroenergetycznej, wodociągowej, teletechnicznej i gazowej, przebiegających w obrębie działek;

- wzdłuż drogi zamontowanie autonomicznego oświetlenia na słupach ze sterowaniem za pomocą zegara  astronomicznego;

- w zakresie małej architektury: ławki, tablice, kosze na śmieci, stoły wypoczynkowe z siedziskami, stacje obsługi rowerów, gry terenowe.

WARTOŚC ZADANIA :

 CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA WYNOSI  4 500 000,00 ZŁ.

DOFINANSOWANIE  Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH WYNOSI  KWOTĘ   4 275 000,00  ZŁ.

GMINA GÓRA ŚW. MAŁGORZATY ZOBOWIĄZANA JEST DO WNIESIENIA WKŁADU WŁASNEGO W KWOCIE   225 000,00  ZŁ.

  W dniu 18 września 2023 roku zostało wszczęte postępowanie przetargowe na realizacje ww. operacji.

 

 DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z  RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD:

PROGRAM  INWESTYCJI STRATEGICZNYCH

NR Edycja2/2021/6042/PolskiLad

Wstępna Promesa z dnia 29.05.2023r.

 

 

Podpisał:

Wójt Gminy Góra św. Małgorzaty

Włodzimierz Frankowski

 

 

Góra św. Małgorzaty, dnia 18.09.2023r.


 

 

Rządowy Program Polski Ład

INFORMACJA O ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty

 

BENEFICJENT : GMINA GORA ŚWIĘTEJ MAŁGORZATY

Planowana data rozpoczęcia realizacji zadania: 2023-06-22

Planowana data rzeczowego zakończenia realizacji zadania: 2024-06-21

Planowana data finansowego zakończenia realizacji zadania: 2024-06-21 

OPIS ZADANIA :

1.       Zakres inwestycji obejmuje przebudowę 6 odcinków dróg gminnych położonych na terenie gminy Góra św. Małgorzaty, częściowo w formule "zaprojektuj i wybuduj". Przebudowa polegać będzie na wykonaniu podbudowy z tłucznia i położeniu dwóch warstw bitumicznych wyrównawczej i ścieralnej o łącznej grubości 8 cm, profilowaniu i utwardzeniu poboczy, odmuleniu rowów oraz innych niezbędnych robót.

 

2.       Przedmiot umowy obejmuje:

Zadanie 1 – Przebudowę 3 odcinków dróg gminnych, według poniższego zestawienia:

1)     Przebudowę 2 odcinków drogi gminnej nr 104074E relacji Orszewice do drogi nr 104055E w m. Zagaj”, z czego pierwszy odcinek o długości : 484,00 mb, drugi odcinek 327,00 mb (Ww. dwa odcinki drogi posiadają oddzielną dokumentację projektową).

Przebudowa odcinka drogi o długości 484,00 mb swoim zakresem obejmuje:

-      Wykonanie jezdni o szerokości 3,50m;

-      Wykonanie poboczy 2 x 0,75 m;

-      Oczyszczenie i wykonanie rowów;

-      Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni bitumicznej, na pola zjazdy kruszywowe.

Zestawianie podstawowych parametrów konstrukcji jezdni :

-      Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm;

-      Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm;

-      Górna podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8 cm;

-      Dolna podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 gr. 15 cm;

-      Warstwa odsączająca piaszczysta gr. 15 cm;

-      Istniejące podłoże po wykorytowaniu i dogęszczeniu.

 

Przebudowa odcinka drogi o długości 327,00 mb swoim zakresem obejmuje:

-      Wykonanie jezdni o szerokości 3,50m, tylko na fragmencie od włączenia z drogą powiatową, gdzie zaprojektowano korytka ściekowe, szerokość jezdni 4,50 m;

-      Wykonanie poboczy 2 x 0,75 m;

-      Oczyszczenie i wykonanie rowów;

-      Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni bitumicznej, na pola zjazdy kruszywowe.

Zestawianie podstawowych parametrów konstrukcji jezdni w śladzie istniejącego  frezu bitumicznego (destruktu):

-      Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm;

-      Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm;

-      Górna podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8 cm;

-      Istniejąca warstwa z frezu bitumicznego (destruktu) gr. 15 cm;

Zestawianie podstawowych parametrów konstrukcji jezdni poza śladem  istniejącego  frezu bitumicznego (destruktu):

-      Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm;

-      Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm;

-      Górna podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8 cm;

-      Dolna podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. c.a. 15 cm;

-      Warstwa stabilizująca z gruntu stabil. Cementem Rm=2,5 MPa  gr. 15 cm;

-      Istniejące podłoże po wykorytowaniu i dogęszczeniu.

Ogółem długość ww. odcinków drogi gminnej nr 104074E  wynosi   811,00 mb.

2)     „Przebudowa drogi gminnej nr 104073E relacji Zagaj przez wieś w m. Zagaj, gm. Góra św. Małgorzaty” o długości 583,70 mb.

Przebudowa powyższego odcinka drogi swoim zakresem obejmuje:

-      Wykonanie jezdni o szerokości 3,50m;

-      Wykonanie poboczy 2 x 0,75 m;

-      Oczyszczenie i wykonanie rowów;

-      Wykonanie zjazdów do posesji o nawierzchni bitumicznej, na pola zjazdy kruszywowe.

Zestawianie podstawowych parametrów konstrukcji jezdni :

-      Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm;

-      Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm;

-      Górna podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 8 cm;

-      Dolna podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 gr. 12 cm;

-      Warstwa odsączająca piaszczysta gr. 15 cm;

-      Istniejące podłoże po wykorytowaniu i dogęszczeniu. 

            Ogółem długość ww. odcinków dróg gminnych  nr 104074E  i nr 104073E wynosi    1.394,70 mb.

Zadanie 2 - Zaprojektowanie i budowę 3 odcinków dróg gminnych, według poniższego zestawienia :

1)     Droga gminna nr 104079E relacji Czarnopole przez wieś, dł. 463 mb;

2)     Droga gminna nr 104057E relacji Janów przez wieś, dł. 695 mb;

3)     Droga gminna nr 104064E relacji Kolonia Moraków przez wieś, dł. 1.416 mb;

              Ogółem długość ww. dróg gminnych wynosi :  2.574 mb.

W ramach zaprojektowania i budowy przedmiotowych dróg gminnych zostaną zrealizowane następujące elementy szczegółowo opisane w PFU :

-          Roboty przygotowawcze i ziemne;

-          Konstrukcja jezdni i zjazdów;

-          Nawierzchnia bitumiczna jezdni i zjazdów;

-          Roboty wykończeniowe;

-          Wykonanie dokumentacji projektowej.

WARTOŚC ZADANIA :

 CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA WYNOSI  3 888 888,88 ZŁ.

DOFINANSOWANIE  Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH WYNOSI 95 %  OSTATECZNEJ WARTOŚCI INWESTYCJI,  TJ. KWOTĘ  3 694 444,00  ZŁ.

GMINA GÓRA ŚW. MAŁGORZATY ZOBOWIĄZANA JEST DO WNIESIENIA WKŁADU WŁASNEGO W KWOCIE    194 444,88  ZŁ.

 

Podpisał:

Wójt Gminy Góra św. Małgorzaty

Włodzimierz Frankowski

 Góra św. Małgorzaty, dnia 22.06.2023r.


 

RP polski ład przedszkole G

 

INFORMACJA O ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.:

Rozbudowa budynku Przedszkola w Górze  Świętej Małgorzaty

 

BENEFICJENT : GMINA GORA ŚWIĘTEJ MAŁGORZATY

Planowana data rozpoczęcia realizacji zadania: 2022-07-07

Planowana data rzeczowego zakończenia realizacji zadania: 2023-06-30

Planowana data finansowego zakończenia realizacji zadania: 2023-07-30

 

OPIS ZADANIA :

1.             Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje dobudowę trzech sal o powierzchni ok.

274 m2, łazienki oraz łącznika do istniejącego budynku Przedszkola wraz z wyposażeniem. Ponadto planuje się instalacje OZE na produkcję energii w dobudowanej części budynku wraz z zagospodarowaniem otoczenia i wykonanie kanalizacji deszczowej. Obecnie funkcjonujące Przedszkole posiada cztery oddziały po 25 dzieci, które zajmują dwie sale zajęć w Przedszkolu oraz dwie sale w przyległej Szkole Podstawowej w Górze św. Małgorzaty. Powyższe powoduje brak wystarczającej ilości sal lekcyjnych i pomieszczenia na jadalnię dla dzieci szkolnych.

2.             Zasadniczymi pracami związanymi z rozbudową budynku Przedszkola będą:

-      Dobudowa 3 sal do zajęć przedszkolnych;

-      Szatni;

-      Dwóch sanitariatów;

-      Pomieszczenia socjalnego;

-      Układu korytarzy łączących ww. pomieszczenia z istniejącym budynkiem przedszkola;

-      Przebudowa sieci wodociągowej wraz z budową  przyłącza wodociągowego, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania;

-       Wykonanie wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicą;

-       Budowa instalacji fotowoltaicznej;

-      Dane ogólne i charakterystyczne wielkości projektowanej inwestycji :

·         Powierzchnia zabudowy – 324,26 m²

·         Powierzchnia użytkowa – 274,00 m²

·         Kubatura – 1342,44 m²

·         Szerokość budynku – 17,41 m

·         Długość budynku – 21,88 m

·         Wysokość budynku – 4,33 m

·         Liczba kondygnacji – 1 kondygnacja nadziemna.

 

WARTOŚC ZADANIA :

 

CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA WYNOSI  2.009.672,93 ZŁ.

DOFINANSOWANIE  Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH WYNOSI 85 %  OSTATECZNEJ WARTOŚCI INWESTYCJI,  TJ. KWOTĘ  1.708.221,00  ZŁ.

GMINA GÓRA ŚW. MAŁGORZATY ZOBOWIĄZANA JEST DO WNIESIENIA WKŁADU WŁASNEGO                    W KWOCIE   301.451,93  ZŁ.

 

Podpisał:

Wójt Gminy Góra św. Małgorzaty

Włodzimierz Frankowski

 

 

Góra św. Małgorzaty, dnia 20.06.2023r.


 

polski ładflaga orzeł bgk

INFORMACJA O ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.:

„Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”

 

BENEFICJENT : GMINA GORA ŚWIĘTEJ MAŁGORZATY

Planowana data rozpoczęcia realizacji zadania: maj 2023r.

Planowana data zakończenia realizacji zadania: 2024-06-30

OPIS ZADANIA :

1.             Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”

 

2.             Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:

W ramach przedmiotowego zadania Beneficjent projektuje w formule "zaprojektuj i wybuduj" budowę drogi - szlaku pieszo-rowerowego wraz z niezbędną infrastrukturą i oświetleniem. Budowa tej drogi stanowi odpowiedź na zgłaszane przez mieszkańców i turystów zapotrzebowanie dotyczące nieutrudnionego i bezpiecznego przemieszczania się w ramach tzw. "Pierścienia Salomei". Inwestycji, realizowanej indywidualnie, ale w jednym celu przez dwa samorządy: Gminę Góra Świętej Małgorzaty i Miasto Łęczycę. Szlak nazwany "Pierścieniem Salomei", ponieważ kształtem ścieżka ta przypomina pierścień. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty komunikacja rowerowa i pieszorowerowa, staje się coraz bardziej popularna, szybsza i wygodniejsza niż użycie samochodu. Dlatego też powinna się stać integralną częścią infrastruktury drogowej i jednym z jej elementów, obok transportu zbiorowego, umożliwiającym bardziej zrównoważoną mobilność mieszkańców. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty w ramach przedmiotowego projektu planuje się około 2,4 kilometrowej drogi, w konstrukcji zgodnej z przyjętą koncepcją budowy, która zoptymalizuje walory tegoż przedsięwzięcia. Trasa wyposażona zostanie w niezbędną, małą architekturę, m.in. ławeczki, latarnie, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne. Trasa drogi na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty rozpoczynać się będzie od mostu na rzece Bzurze i zmierzać w kierunku Archikolegiaty w Tumie, łącząc się z istniejącą drogą do Skansenu w Kwiatkówku. Następnie droga zmierzać będzie do grodziska w Tumie i kończyć się na rzece Bzurze na wysokości osiedla "Waliszew" w Łęczycy. Dzięki temu zadaniu, sieć dróg - traktów pieszo-rowerowych na terenie naszej gminy stanie się bardziej spójna, obejmie większy zasięg oraz ominięte zostaną przeszkody komunikacyjne. Realizacja projektu przyczyni się do rozwiązywania problemów zdiagnozowanych w obszarze transportu indywidualnego, tj. m.in. narastającej intensywności ruchu samochodowego, hałasu, korków, zanieczyszczenia powietrza związanego z dużą emisją spalin, niebezpieczeństwa ruchu drogowego, zagrożenia wypadkiem, z powodu niewystarczającego poziomu rozwoju infrastruktury dedykowanej rowerzystom i pieszym. Droga, która powstanie będzie użytkowana w różnych celach: turystycznych, sportowych, rekreacyjnych, przyrodniczych, naukowych, jak również służyć będzie jako dojazd do pól i łąk.

3.             Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:

1)            Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:

a)            projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

b)            projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

c)             kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej  (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

d)            specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).

2)            uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia (PFU przewiduje tryb realizacji inwestycji na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych);

3)            w zależności od zapisów PFU - uzyskanie decyzji ZRID lub ewentualnie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),

4)            wykonanie prac budowlanych na wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w tym:

- budowę drogi o długości około 2.252 m, w dwóch odcinkach :
a)  odcinek I – od Kolegiaty w Tumie do rzeki Bzura o długości ok. 1.022 m,
b) odcinek II – od skrzyżowania w km 0+163,53 do rzeki Bzura o długości ok. 1.230 m,
- wykonanie jezdni o szerokości 3,50 m o nawierzchni bitumicznej i klasie technicznej drogi D z prędkością projektową 30 km/h oraz mijanki i poszerzenia w obrębie łuków i skrzyżowań zapewniające lepszą widoczność;
- obustronne pobocza o nawierzchni z kruszywa naturalnego oraz szerokości 0,75 m;
- budowę zjazdów o nawierzchni kruszywowej do każdej działki;
- zabezpieczenie m.in. infrastruktury elektroenergetycznej, wodociągowej, teletechnicznej i gazowej, przebiegających w obrębie działek;
- wzdłuż drogi zamontowanie autonomicznego oświetlenia na słupach ze sterowaniem za pomocą zegara  astronomicznego;
- w zakresie małej architektury: ławki, tablice, kosze na śmieci, stoły wypoczynkowe z siedziskami, stacje obsługi rowerów, gry terenowe.

WARTOŚC ZADANIA :

CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA WYNOSI  4 500 000,00 ZŁ.

DOFINANSOWANIE  Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH WYNOSI  KWOTĘ   4 275 000,00  ZŁ.

GMINA GÓRA ŚW. MAŁGORZATY ZOBOWIĄZANA JEST DO WNIESIENIA WKŁADU WŁASNEGO W KWOCIE   225 000,00  ZŁ.

 W dniu 30 marca 2023 roku zostało unieważnione drugie postępowanie przetargowe na realizacje ww. operacji. Zarówno pierwsze postepowanie jak i drugie postępowanie przetargowe musiało zostać unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta ( dot. sprawy : GL. 271.1.2023 i GL. 271.2.2023).

Na dzień dzisiejszy kolejne postępowanie przetargowe nie może zostać ogłoszone,  gdyż  w  dniu 14 marca 2023r. straciła ważność promesa wstępna :

DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z  RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD:

PROGRAM  INWESTYCJI STRATEGICZNYCH

NR Edycja2/2021/6042/PolskiLad.

 

 

Podpisał:

Wójt Gminy Góra św. Małgorzaty

Włodzimierz Frankowski

 

 

Góra św. Małgorzaty, dnia 20.03.2023r.

 


 

polski ładflaga orzeł bgk

INFORMACJA O ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.:

„Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty.”

 

BENEFICJENT : GMINA GORA ŚWIĘTEJ MAŁGORZATY

Planowana data rozpoczęcia realizacji zadania: 2023-03-15
Planowana data zakończenia realizacji zadania: 2024-06-30

 OPIS ZADANIA :

1.             Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi - "Pierścień Księżnej Salomei" - obszar Gmina Góra Świętej Małgorzaty.” 

2.             Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD:
W ramach przedmiotowego zadania Beneficjent projektuje w formule "zaprojektuj i wybuduj" budowę drogi - szlaku pieszo-rowerowego wraz z niezbędną infrastrukturą i oświetleniem. Budowa tej drogi stanowi odpowiedź na zgłaszane przez mieszkańców i turystów zapotrzebowanie dotyczące nieutrudnionego i bezpiecznego przemieszczania się w ramach tzw. "Pierścienia Salomei". Inwestycji, realizowanej indywidualnie, ale w jednym celu przez dwa samorządy: Gminę Góra Świętej Małgorzaty i Miasto Łęczycę. Szlak nazwany "Pierścieniem Salomei", ponieważ kształtem ścieżka ta przypomina pierścień. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty komunikacja rowerowa i pieszorowerowa, staje się coraz bardziej popularna, szybsza i wygodniejsza niż użycie samochodu. Dlatego też powinna się stać integralną częścią infrastruktury drogowej i jednym z jej elementów, obok transportu zbiorowego, umożliwiającym bardziej zrównoważoną mobilność mieszkańców. Na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty w ramach przedmiotowego projektu planuje się około 2,4 kilometrowej drogi, w konstrukcji zgodnej z przyjętą koncepcją budowy, która zoptymalizuje walory tegoż przedsięwzięcia. Trasa wyposażona zostanie w niezbędną, małą architekturę, m.in. ławeczki, latarnie, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne. Trasa drogi na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty rozpoczynać się będzie od mostu na rzece Bzurze i zmierzać w kierunku Archikolegiaty w Tumie, łącząc się z istniejącą drogą do Skansenu w Kwiatkówku. Następnie droga zmierzać będzie do grodziska w Tumie i kończyć się na rzece Bzurze na wysokości osiedla "Waliszew" w Łęczycy. Dzięki temu zadaniu, sieć dróg - traktów pieszo-rowerowych na terenie naszej gminy stanie się bardziej spójna, obejmie większy zasięg oraz ominięte zostaną przeszkody komunikacyjne. Realizacja projektu przyczyni się do rozwiązywania problemów zdiagnozowanych w obszarze transportu indywidualnego, tj. m.in. narastającej intensywności ruchu samochodowego, hałasu, korków, zanieczyszczenia powietrza związanego z dużą emisją spalin, niebezpieczeństwa ruchu drogowego, zagrożenia wypadkiem, z powodu niewystarczającego poziomu rozwoju infrastruktury dedykowanej rowerzystom i pieszym. Droga, która powstanie będzie użytkowana w różnych celach: turystycznych, sportowych, rekreacyjnych, przyrodniczych, naukowych, jak również służyć będzie jako dojazd do pól i łąk.

3.             Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:

1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:

a)         projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

b)       projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

c)         kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej  (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);

d)          specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z  Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).

2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia (PFU przewiduje tryb realizacji inwestycji na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych);

3) w zależności od zapisów PFU - uzyskanie decyzji ZRID lub ewentualnie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),

4) wykonanie prac budowlanych na wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w tym:

- budowę drogi o długości około 2.252 m, w dwóch odcinkach :
a)  odcinek I – od Kolegiaty w Tumie do rzeki Bzura o długości ok. 1.022 m,
b) odcinek II – od skrzyżowania w km 0+163,53 do rzeki Bzura o długości ok. 1.230 m,
- wykonanie jezdni o szerokości 3,50 m o nawierzchni bitumicznej i klasie technicznej drogi D z prędkością projektową 30 km/h oraz mijanki i poszerzenia w obrębie łuków i skrzyżowań zapewniające lepszą widoczność;
- obustronne pobocza o nawierzchni z kruszywa naturalnego oraz szerokości 0,75 m;
- budowę zjazdów o nawierzchni kruszywowej do każdej działki;
- zabezpieczenie m.in. infrastruktury elektroenergetycznej, wodociągowej, teletechnicznej i gazowej, przebiegających w obrębie działek;
- wzdłuż drogi zamontowanie autonomicznego oświetlenia na słupach ze sterowaniem za pomocą zegara  astronomicznego;
- w zakresie małej architektury: ławki, tablice, kosze na śmieci, stoły wypoczynkowe z siedziskami, stacje obsługi rowerów, gry terenowe.

 WARTOŚC ZADANIA :

CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA WYNOSI  4 500 000,00 ZŁ.

DOFINANSOWANIE  Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH WYNOSI  KWOTĘ   4 275 000,00  ZŁ.

GMINA GÓRA ŚW. MAŁGORZATY ZOBOWIĄZANA JEST DO WNIESIENIA WKŁADU WŁASNEGO W KWOCIE   225 000,00  ZŁ.

 

Podpisał:
Wójt Gminy Góra św. Małgorzaty
Włodzimierz Frankowski

Góra św. Małgorzaty, dnia 25.01.2023r.

INFORMACJA O ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.:

Rozbudowa budynku Przedszkola w Górze  Świętej Małgorzaty

 BENEFICJENT : GMINA GORA ŚWIĘTEJ MAŁGORZATY

Planowana data rozpoczęcia realizacji zadania: 2022-07-07

Planowana data rzeczowego zakończenia realizacji zadania: 2023-06-30

Planowana data finansowego zakończenia realizacji zadania: 2023-07-30

OPIS ZADANIA :

  1. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje dobudowę trzech sal o powierzchni ok.

274 m2, łazienki oraz łącznika do istniejącego budynku Przedszkola wraz z wyposażeniem. Ponadto planuje się instalacje OZE na produkcję energii w dobudowanej części budynku wraz z zagospodarowaniem otoczenia. Obecnie funkcjonujące Przedszkole posiada cztery oddziały po 25 dzieci, które zajmują dwie sale zajęć w Przedszkolu oraz dwie sale w przyległej Szkole Podstawowej w Górze św. Małgorzaty. Powyższe powoduje brak wystarczającej ilości sal lekcyjnych i pomieszczenia na jadalnię dla dzieci szkolnych.

  1. Zasadniczymi pracami związanymi z rozbudową budynku Przedszkola będą:
  • Dobudowa 3 sal do zajęć przedszkolnych;
  • Szatni;
  • Dwóch sanitariatów;
  • Pomieszczenia socjalnego;
  • Układu korytarzy łączących ww. pomieszczenia z istniejącym budynkiem przedszkola;
  • Przebudowa sieci wodociągowej wraz z budową przyłącza wodociągowego, budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania;
  • Wykonanie wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania oraz instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicą;
  • Budowa instalacji fotowoltaicznej;
  • Dane ogólne i charakterystyczne wielkości projektowanej inwestycji :
  • Powierzchnia zabudowy – 324,26 m²
  • Powierzchnia użytkowa – 274,00 m²
  • Kubatura – 1342,44 m²
  • Szerokość budynku – 17,41 m
  • Długość budynku – 21,88 m
  • Wysokość budynku – 4,33 m
  • Liczba kondygnacji – 1 kondygnacja nadziemna.

WARTOŚC ZADANIA :

CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA WYNOSI  1 966 538,00 ZŁ.

DOFINANSOWANIE  Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH WYNOSI 85 %  OSTATECZNEJ WARTOŚCI INWESTYCJI,  TJ. KWOTĘ  1 671 557,00  ZŁ.

GMINA GÓRA ŚW. MAŁGORZATY ZOBOWIĄZANA JEST DO WNIESIENIA WKŁADU WŁASNEGO W KWOCIE   294 981,00  ZŁ.

Wójt Gminy Góra św. Małgorzaty
Włodzimierz Frankowski

Góra św. Małgorzaty, dnia 01.07.2022r.


 

 

 

 

 

 

 

 

polski ład

INFORMACJA O ZADANIU INWESTYCYJNYM PN.:

Budowa kompleksu sportowego w m. Góra Świętej Małgorzaty gmina Góra Świętej Małgorzaty

 BENEFICJENT : GMINA GORA ŚWIĘTEJ MAŁGORZATY

Planowana data rozpoczęcia realizacji zadania: 2022-08-02

Planowana data rzeczowego zakończenia realizacji zadania: 2023-07-02

Planowana data finansowego zakończenia realizacji zadania: 2023-07-30

OPIS ZADANIA :

  1. Zakres inwestycji obejmuje budowę pełnowymiarowego boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni trawiastej wraz z drenażem, nawadnianiem, oświetleniem, bieżnią do biegu na 100 metrów, trybunami, boksami dla zawodników. Ponadto powstanie budynek socjalno-gospodarczy, w skład którego wchodziłyby szatnie dla zespołów, sędziego, łazienki, pomieszczenia gospodarcze na niezbędny sprzęt sportowy, pomieszczenia socjalne oraz podłączenie mediów, ogrodzenie obiektu, monitoring, nagłośnienie oraz zakup niezbędnego sprzętu do funkcjonowania i utrzymania obiektu.
  2. Zasadniczymi pracami związanymi z budową kompleksu sportowego będą:
  • Budowa budynku zaplecza kompleksu sportowego o niżej wymienionych parametrach:
  • Powierzchnia zabudowy – 323,40 m²,
  • Powierzchnia użytkowa – 266,50 m²,
  • Kubatura – 1.474,70 m²,
  • Szerokość budynku – 12,00 m,
  • Długość budynku – 26,95 m,
  • Wysokość budynku – 5,76 m,
  • Liczba kondygnacji – 1 kondygnacja nadziemna.
  • Budowa boiska pełnowymiarowego o nawierzchni z naturalnej trawy o wymiarach pola gry 100,00 m x 57,00 m i polach bezpieczeństwa po 5,00 m za bramkami oraz 3,00 m wzdłuż jednej strony płyty boiska i 1,00 m wzdłuż drugiej;
  • Budowa bieżni trzystanowiskowej o wymiarach 3,71 m x 120,50 m;
  • Budowa zeskoczni do skoku w dal o wymiarach wewnątrz 7,00 m x 4,00 m;
  • Ponadto zostaną zamontowane piłkochwyty o wysokości 6,00 m;
  • Teren zostanie ogrodzony;
  • Boksy dla zawodników systemowe na 12 miejsc i boks systemowy dla lekarza, pielęgniarki na 3 miejsca;
  • Trybuny stalowe na 52 miejsca każda trzyrzędowe;
  • Droga dojazdowa z kostki betonowej gr. 8 cm;
  • Chodniki i utwardzenie pod trybunami z kostki betonowej gr. 8 cm;
  • Kompostownik 3 komorowy na ściętą trawę;
  • Budowa przyłącza wodociągowo-kanalizacyjnego wraz z systemem podlewania murawy boiska, drenaż boiska oraz odprowadzenie wód drenażowych;
  • Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej z rozdzielnicą;
  • Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego boiska, drogi i chodnika.

WARTOŚC ZADANIA :

CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZADANIA WYNOSI  4 889 000,00 ZŁ.

DOFINANSOWANIE  Z RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH WYNOSI  KWOTĘ   2 435 400,00  ZŁ.

GMINA GÓRA ŚW. MAŁGORZATY ZOBOWIĄZANA JEST DO WNIESIENIA WKŁADU WŁASNEGO W KWOCIE   2 453 600,00  ZŁ.

Podpisał:

Wójt Gminy Góra św. Małgorzaty
Włodzimierz Frankowski

Góra św. Małgorzaty, dnia 18.07.2022r.

Stopka

Herb

Urząd Gminy Góra Świętej Małgorzaty

Góra Świętej Małgorzaty 44
99-122 Góra Świętej Małgorzaty

tel. +48 24 389 24 00
tel./fax +48 24 389 24 01
e-mail: sekretariat@goraswmalgorzaty.pl

NIP: 775-10-64-174
REGON: 000535379

 

[obiekt mapy] Urząd Gminy w Górze św. Małgorzaty